בטיסה שהייתי עליה מניו יורק לישראל קרתה תקלה במנוע אחד. חזרנו לניו יורק, והוטסתי למחרת. החברה הסכימה להחזיר את הוצאותי, אך סירבה לפצות בפיצוי החוקי עפ"י החוק הישראלי (הרלבנטי כאן להבנתי) וכתבה: "בנסיבות העניין ומאחר ומדובר בתקלה חריגה שלא ניתן היה לצפותה, במקרה זה לא נוכל להיענות בחיוב לבקשתך לפיצוי." נראה לי שמגיעים לי פיצויים על פי ניסוח החוק. נכון? ואם כן - האם סביר שאוכל לקבל באמצעות הגשת תביעה בביה"ד לתביעות קטנות?
במקרה שאתה מתאר הטיסה הוקדמה מעל 8 שעות. לפיכך, הסעיף הרלוונטי בעניינך בחוק שירותי תעופה הוא סעיף 8(א) וסעיף 8(ב) שם נקבע כי : (8(א)"נוסע שהונפק לו כרטיס טיסה לטיסה שמועד המראתה הוקדם ביותר מחמש שעות ...
המשך תשובה