
שלום שלשום חזרנו לארץ בטיסת אל על מסלוניקי. הטיסה הייתה אמורה להמריא ב-9:40 ולאחר הרבה מאד עיכובים ושינויים היא המריאה לבסוף ב-17:30, 10 דקות לפני שחלפו 8 שעות, המועד הקבוע בחוק לקבלת פיצוי כספי. כמובן שנגרמו לנו סבל, עגמת נפש והוצאות כספיות מהמתנה של 11 שעות בשדה התעופה עם 3 ילדים. האם יש לנו עילה לדרוש מחברת התעופה את הפיצוי הקבוע בחוק (כ-1600 שקל לנוסע) למרות ש"חסרות" לנו 10 דקות ?

בעיכוב בהמראת טיסה בין 5-8 שעות הנוסעים זכאים לשירותי סיוע (מזון ושתייה, תקשורת ואף לשירותי לינה תלוי אם מדובר בעיכוב בלילה), בנוסף חברת התעופה חייבת להציע לכם את השבת התמורה או בחירת כרטיס טיסה חלופי. במידה וחברת התעופה לא עשתה זאת ניתן לבקש פיצוי על כך. עם זאת, בהתאם לחוק התעופה, עיכוב בהמראה פחות מ8 שעות אינו מזכה בפיצוי לפי מרחק הטיסה.
יצחק מימון, עו"ד מנהל הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רביד היקר שלום, לא כל כך הצלחתי להבין מה זאת אומרת קרדיט לשימוש עתידי? האם מדובר בזיכוי אל כרטיס האשראי ממנו רכשת את את כרטיס הטיסה? לכל חברת תעופה שמבצעת טיסות אל ישראל ומישראל יש נציג לקבלת כתב...
המשך תשובה