
שלום, בטיסה דרך חברת Wizz ב- 2/12/25 מישראל לבודפשט, לא ביצענו צ'ק אין אונליין באתר שלהם מפני שכשניסינו הייתה תקלה באתר ולא ניתן היה לבצע את הרישום. יש צילום מסך של התקלה. עקב כך נאלצנו לבצע את הרישום בדלפקים שלהם בשדה התעופה בן גוריון. עקב כך הם חייבו אותנו בסך של 48 יורו לנוסע (היינו 4 נוסעים בהזמנהת טיסה זו). כל ניסיונות ההסבר שלנו שהייתה תקלה לא הועילו אף שהראנו להם את התקלה בטלפון. חשוב לציין, שבנוסף אלינו היו שם עוד נוסעים רבים איתנו שחוו את אותה הבעיה ואותה התקלה, אך גם מהם דרשו לשלם. פשוט אמרו לנו או שאתם משלמים או שאתם לא עולים על הטיסה. אחרי זה תשברו את הראש מול חברת Wizz. כמובן שבסוף נאלצנו לשלם. שלחנו מייל מפורט עם השתלשלות האירועים לחברת Wizz והיא מתנערת מאחריות ומגלגלת את האחריות עלינו למרות התקלה שהייתה להם. הם לא מוכנים להחזיר את הכסף שנגבה לדעתנו שלא כדין. כמובן שעוגמת הנפש הייתה גדולה גם בשדה במעמד שהיה שם וגם זה הרס את חוויית הטיול. האם יש עילה לתביעה לקבלת הכסף בחזרה (לפחות) ופיצוי על עוגמת הנפש? תודה. אלי.

כן, משום שאלו התנאים של העסקה שביצעת. אתה יכול לנסות לדבר לליבם ולקבל אישור חריג. אבל אתה מבקש שינוי בתכנית הטיול מבחינת החזרה ארצה. מניח שידעת זאת מראש כאשר הסכמת לעסקה . אולי יש איזה סעיף חריג בתקנו...
המשך תשובה