
שלום רב, בעלי ואני חזרנו לפני מספר ימים מירח דבש מהמם. חבילת הנופש נרכשה על ידי בעלי בישראל מסוכנות ביטוח מקומית. כרטיסי הטיסה לטנריף (שם היה ירח הדבש) לא היו ישירים. הבעיה שלנו הייתה במהלך הטיסה חזור. הגענו לשדה התעופה בטנריף כדי לעלות על המטוס ונאמר לנו שיש עיכוב של ארבע שעות בטיסה למדריד. לאחר מכן, נאמר לנו שנאלץ לפספס את הטיסה לישראל ורק יום למחרת תצא טיסה ממדריד לארץ. ביקשנו מחברת התיירות שיקחו אחריות על האירוע ויממנו לנו לפחות את הלינה במדריד. נאמר לנו שחברת התיירות לא אחראית לעיכוב בטיסה מטנריף ועלינו לפנות לחברת התעופה הספרדית. איך זה ייתכן? בחיים לא דיברנו עם מישהו מחברת התעופה הספרדית וברור שאנחנו לא צריכים להתרוצץ בכל העולם בשביל פיצויים של כמה מאות דולרים. אנחנו חושבים שמן הראוי שחברה ישראלית תיקח אחריות על המוצר שהיא מוכרת ולא תתחמק. מדובר בעניין עקרוני. מה עושים?
עדי שלום,
הכתובת המתאימה לתלונותיכם היא חברת התעופה שביצעה בפועל את התובלה האווירית (ולא סוכנות הנסיעות).
בברכה,
אשר רוטבאום, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

היי, במקרה שאתה מתאר מדובר בטיסה שבוטלה. עם זאת יש להבין טוב יותר את השתלשלות האירועים משום שלא ברור ממה נבע העיכוב בהמראות פעם אחר פעם. הטיסה שלך המריאה באיחור של מעל 8 שעות ביחס למועד הנקוב בכרט...
המשך תשובה