
שלום ב27.4.13 הזמנתי כרטיס כיוון אחד מאוקלנד (ניו זילנד) לת"א. הזמנתי את הכרטיס כשהייתי בפיג'י דרך האתר הרשמי של אלעל. כשביקשתי לבטל את הכרטיס, כארבעה ימים מהרכישה, נאמר לי שלא אוכל לבטל את הכרטיס במשרדי אלעל בישראל, אצטרך לעשות זאת דרך הסוכן באוקלנד. כשדיברתי איתו בטלפון, נאמר לי שהדבר היחידי שהוא יכול לעשות זה לבטל את המושב בטיסה הספציפית שהזמנתי, אך הכרטיס עדיין שלי (לתאריך אחר, לפי בחירתי), ואת הביטול אצטרך לעשות מול אלעל עצמה. כשדיברתי שוב עם משרדי אלעל בארץ הם שוב הפנו אותי למשרד באוקלנד. איך צאוכל לקבל את הכסף בחזרה, לפני חלוף 14 ימים מיום הרכישה? תודה.
תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) אינן חלות על טיסות פנימיות בחו"ל.
לכן, במקרה של ביטול כרטיס טיסה (על ידי הלקוח), הנוסע יהיה כפוף למדינות החברה ולא להוראות התקנות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יצחק מימון משרד עורך דין
053-6241091
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נראה כי אכן קמה לך זכאות לפיצוי בהתאם לחוק שירותי תעופה בעקבות ביטולי הטיסה. עם זאת, יש לקבל פרטים נוספים על מנת להבין את התמונה בצורה ברורה יותר. בפסק הדין ת"ק 57249-02-14 חויבה חברת התעופה בפיצ...
המשך תשובה