שלום לאחרונה התמניתי למנהל עזבון וקיבלתי דרישה בגין חובות למ.מ.י בגין תקופות עבר בסכומים שעל פניו נראים מופרזים ועוברים מ 2004. האם חובות כאלה מתיישנים ? אחרי כמה זמן? איך ניתן לבדוק מה דמי החכירה השנתיים בגין כל שנה לנכסים מסוג זה? תודה!
עו"ד לוי
אם אתה רוצה להעביר זכויות עליך לשלם גם חובות שהתיישנו
בברכה
משה לין עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חוזה חכירה מהוון משמעותו תשלום דמי חכירה עד סיום תקופת החכירה. החוכר אכן בעל זכויות בנכס אולם אינו הבעלים - ככל שהינו רוצה לקבל את הבעלות בנכס הינו מוזמן ליצור עמנו קשר בטלפון שמופיע בע...
המשך תשובה