היי מתי מקבלים מכתב מינהל מקרקעי ישראל על בעלות פרטית, הבניין בן 16שנה , בניין רב קומות , וכתוב בטאבו חכירה? מתי דיירים יקבלו מכתב כזה?

שלום רב,
לא בכל המקרים הבעלות נעשית אוטומטית על ידי רמ"י, זה תלוי בטיב הנכס ובאזור הספציפי, במקרה זה נראה כי תדרשו להגיש בקשה לבעלות על מנת לשדרג את זכותך.
הנך מוזמן/ת ליצור קשר עם משרדנו ונשמח לסייע ולהרחיב בשיחה טלפונית.
בכבוד רב וגמר חתימה טובה
מיכל ואקרט עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מיכל ואקרט
055-4532896
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, בוודאי יש לפנות לביהמ"ש בבקשה לעיכוב את ביצוע העבודות ובמקביל לנסות לקבל את תיק הבניין וכל החומר המצוי ברשות מקרקעי ישראל ככל ועסקינן בקרקע בבעלות הרשות ובהתאם לתשריטים לבחון את שטחה של סב...
המשך תשובה