שלום רב, אני הגשתי תביעה לפיצויים בגין גזזת באמצעות עו"ד שהבטיח לי שאקבל באזור המאה אלף שקל. עכשיו קיבלתי תשובה, ומסתבר שקיבלתי רק 28 אלף. לא ברור לי הפער הגדול בין מה שהובטח לי לבין מה שקיבלתי, מה גם שאחותי שעברה יחד איתי את ההקרנות קיבלה באזור ה-70 אלף שקל. איך אני מברר את מהות הפער, והאם אני יכול לערער על ההחלטה (עם עורך דין חדש כמובן..). רוב תודות
שלום חיים
ההבדל בין מה שהבטיח עורך הדין לסכום שקיבלת נובע מכך שעורך הדין שלך דיבר על מצב שבו תקבל מעל 40% ,מצב שבו זכאי התובע לקבל מענק חד פעמי של קרוב למאה אלף ש"ח ובנוסף לכך קצבה חודשית, ואילו לך נקבעו למיטב הבנתי רק 20% נכות בלבד, מצב המקנה זכות למענק חד פעמי ללא קצבה , כאשר עבור כל אחוז נכות משלם משרד הבריאות כ-1250 ש"ח.
אני ממליצה שתעיין בפרוטוקול החלטת הוועדה הרפואית שלך ושל אחותך ושם תגלה כי יש פער בגובה אחוזי הנכות שנפסקו לכל אחד מכם.
החוק לפיצוי מוקרני הגזזת אינו מקנה פיצוי שווה לכל מי שעבר הקרנות אלא הוא נקבע בהתאם לגובה אחוזי הנכות שקובעת וועדה רפואית ומשם נובעת השונות. רצוי שעורך דין מנוסה יבדוק את החלטת הוועדה הרפואית בהקדם האפשרי על מנת שיוכל להמליץ לך האם ניתן וכדאי להגיש ערעור. קח בחשבון שהגשת ערעור אפשרית רק במהלך 60 ימים מקבלת ההחלטה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
על פי החוק במקרה של נפגע גזזת שנפטר מסרטן המוכר על ידי החוק- כולל סרטן בבלוטת התריס זכאים מי שהיו ילדיו הקטינים או מי שעומד בהגדרות ילד של המוסד לביטוח לאומי להגיש תביעה למענק שאירים ובתנאי שהאלמן/אלמ...
המשך תשובה