מה גובה הפיצויים שתקבל נפגעת גזזת שהוועדה הרפואית קבעה לה 15% נכות? יש טעם לערער על שיעור הנכות?
שלום ויולט,
עבור כל אחוז נכות שנקבע על ידי הועדה הרפואית -עד ל-40% נכות משולם סכום של כ-1300 ש"ח, כך שעבור 15% נכות ישולמו כ19,000 ש"ח.
רק מי שנקבעו לו מעל 40% נכות זכאי לקבל קיצבה חודשית
כדאיות הגשת ערר תלויה במידת וחומרת הנזקים המוכרים על ידי החוק, מהם סובלת הנתבעת , והחלטת הועדה הרפואית.
אין באפשרותי לענות לשאלתך כיוון ששאלה זו יכולה לקהל מענה רק לאחר שאראה את הנפגעת ואת המסמכים הרפואיים הרלוונטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ידין ירון - איריס ירון אונגר ושות` ונוטריון
055-4532750
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהנחה שחלה החמרה באחת מהמחלות המוכרות על פי החוק לפיצוי נפגעי הגזזת, ניתן להגיש בקשה להחמרת מצב למרכז הלאומי לגזזת. יש לדעת שלוועדה הרפואית להחמרת מצב יש סמכות להעלות אחוזי נכות אך גם להוריד אחוזי נכו...
המשך תשובה