גיסי שירת כ10 שנים בצבא.מתגורר בחול.הוכר כנכה צהל 70 אחוז הגיע לגיל 67 האם מגיע לו תשלום מביטוח לאומי? תודה
זכאות לקיצבת זיקנה מהביטוח הלאומי לא קשורה להכרה כנכה צה"ל. השאלה היא האם גיסך עומד בתנאי התשלום מבחינת ביטוח לאומי. אם כל השנים שהה בחו"ל ולא שילם דמי ביטוח חודשיים יתכן ואינו זכאי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
חמי שלום אפשר להעריך את הסיכון ע"י בחינת התעוד הרפואי והפרוטוקול של הועדה מלפני 4 שנים, והשוואה למה שנכתב בתעוד כיום. אפשר להעזר ביעוץ של רופא מומחה. בסופו של דבר, מדובר בהערכה בלבד, ואין וודאות מוחל...
המשך תשובה