שלום. שברתי שן בצבא ויש לי דוח על פציעה שקיבלתי אפשר לתבוע את הצבא? אני כבר שנה באזרחות. בתודה
מיכאל שלום
באפשרותך לתבוע. שן שבורה לא מקנה דרגת נכות שבצידה הטבות. עם זאת, תוכל לקבל טיפול בשן הפגועה דרך משהב"ט ועל חשבונו, ככל שידרש, ולמרות העדר הנכות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גיל שלום, ההסכם חוקי אך לעניות דעתי אין זה סביר לדרוש שכר טרחה על אחוזי נכות שכבר היו לך טרם התחלת הטיפול ע"י עוה"ד. חבל שלא עמדת על הדברים לפני שחתמת.... אתה יכול לפנות בענין זה ללשכת עוה"ד, אולי...
המשך תשובה