שלום רב, תביעה שהגשתי לקצין התגמולים מתארכת כבר למעלה משנה וחצי. האם ייתכן שמשרד הביטחון בודק את התביעה כל כך הרבה זמן?
אליהו שלום
למרבה הצער אנחנו נתקלים בתיקים רבים בהם ברור התביעה אורך זמן רב. הדבר נובע בעיקר מעומס עצום על היחידה המטפלת בתביעות חדשות. אפילו מבקר המדינה התייחס לכך בדו"ח שלו
נסה לברר באמצעות המוקד או באמצעות פניה ישירה בשעות הקבלה, האם חסר תעוד או מידע כלשהו. יתכן ובמקרה כזה תוכל לסייע בהשלמת החסר ולעזור בקידום הטיפול.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
תמר סיון משרד עו"ד
055-4532758
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איציק שלום, באפשרותך להגיש ערעור לועד רפואית עליונה. את הערעור יש להגיש בתוך 45 יום מקבלת ההודעה על האחוזים שנקבעו לך. אפשר להגיש דרך האזור האישי או בכתב ללשכה המחוזית אליה הינך משוייך. במכתב ההודע...
המשך תשובה