אנחנו זוג נשוי +2,לפני כחצי שנה רכשנו בית מקבלן אשר יהיה מוכן עוד שנה וחצי,בימים אלו אנו במרוץ אחרי משכנתא לאחר ששילמנו את החלק שלנו 30 % מערך הבית!! לפתע הודיע לנו הבנק כי החל מיום שני ה-3.1.11 הבנקים אינם מורשים יותר לתת משכנתא של 70% אלא 60% בלבד!!! האם חור זה חל גם עלי? תודה מראש
דוד שלום,
אין מדובר בחוק אלא במדיניות בנקאית חדשה (יחסית).
אם טרם קיבלתם אישור עקרוני למשכנתא וטרם חתמתם על מסמכי המשכנתא, ייתכן שההנחיה החדשה חלה עליכם.
נסו בבנקים נוספים.
מציע לקבל ייעוץ משפטי ספציפי למקרה.
עו"ד אייל אשכנזי
אין באמור משום יעוץ משפטי או אחר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד מיכאל יעקובסון
055-4532997
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אם הלווה שנשאר יכול ורוצה לקנות את המחצית ואם גם הבנק מאשר זאת, אז מבצעים את העברת זכויות. אם הלווה שנשאר, מסרב למכור לצד ג` יש לתבוע פירוק שיתוף בבית המשפט. כמובן, שגם במקרה זה נדרשת הסכמת הבנק. ...
המשך תשובה