אני בניתי בית בהרחבה בקיבוץ, לפני כשמונה שנים. כעת הובא לידיעתי כי המינהל הפשיר קרקעות נוספות בקיבוץ, ופניתי בשאלות למזכירות הקיבוץ כדי לברר פרטים. מה שהם אומרים זה שהקרקעות מיועדות לחברי קיבוץ בלבד, ולא למי שקנה בהרחבה. האם זה הגיוני? האם המנהל "מייעד" קרקעות במיוחד לחברי הקיבוץ מבלי לאפשר לאחרים לרכוש אותם?
מיכאל שלום
ייתכן כי הקיבוץ קיבל זכות בקרקעות ומאחר והקיבוץ הינו החברים והחברים הינם הקיבוץ הרי שהקרקעות הינם לזכותם של חברי הקיבוץ בלבד
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אורי שלום הצבת מבנה למגורים בכל גודל מחייב קבלת היתר בנייה בברכה, יעל פרי, עו"ד מנהלת פורום אגודות שיתופיות, מושבים, קיבוצים ובן ממשיך...
המשך תשובה