אני בעל נחלה בכפר אביב גודל הבית 160 מ"ר. ביתי הנשואה עומדת לבנות את ביתה בנחלה גודל הבית המתוכנן 160 מ"ר. שאלתי האם אני רשאי לבנות לחמתי בת ה-85 יחידה נוספת בגודל 55 מ"ר. חמתי עד היום לא התגוררה בנחלה. תודה.
ראובן שלום
מאחר ופנית אלי באופן אישי השבתי לך זה מכבר על שאלתך.
בהצלחה
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
רננה שלום מדובר בשאלה ספציפית לגבי משק ספציפי ויש לבחון את נתוני המשק והמסמכים הרלוונטים בכדי להשיב לשאלתך מציעה שתפני לייעוץ משפטי פרטני בברכה, יעל פרי, עו"ד...
המשך תשובה