חברת קבלן חכרה ממינהל מקרקעי ישראל זכויות בשטח ובנתה במקום בניין מגורים. כל הדירות בבניין נמכרו ועכשיו החברה רוצה לחדש את חוזה החכירה מול המנהל. הדיירים החדשים רוצים לחתום בעצמם על חוזי חכירה מול המינהל. הסכם החכירה בין המינהל לבין מינהל מקרקעי ישראל היה זמני ולצורך פיתוח בלבד. האם הדיירים יכולים למנוע את חכירת השטח לחברה וזאת בכדי לקבל בעלות על הנכס או חכירה לדורות?
השאלה אינה מתאימה לתחום הפורום, אני מציע כי תפנה לבירור התשובה בפורום מקרקעין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
נורית שלום , על פי ההסכם החל על המשק ( ההסכם המשולש קרי בין המנהל לסוכנות והמושב) וככל וההסכם הזה חל על המשק הרי שהדרך לקבוע מי הבן שיקבל את הזכויות בנחלה לאחר גיל 120 של ההורים הוא באמצעות מינוי בן ...
המשך תשובה