שלום, עברנו להרחבה הקהילתית בקיבוץ לאחר 42 שנות חברות באגשח. קיבלנו הודעה שגורעים אותנו מרשימת המבוטחים בגלל המעבר לאגודה הקהילתית. בתקנון הפוליסה של התקם מצויין בין היתר כי ״חבר קיבוץ״ נחשבים גם תושבים וילדיהם. האם יש לי עילה לתביעה? איני מצליחה לדבר לליבם תודה
דינה שלום
בכדי להשיב לשאלתך יש לבחון את תקנון האגודה וכן פוליסת הביטוח
הצעתי כי תפני לעו"ד הבקיא באגודות שיתופיות עם המסמכים לצורך קבלת ייעוץ פרטני
בברכה,
יעל פרי, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד יעל פרי
055-4532754
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שגית שלום, ככל ולא הפרת את הסכם השכירות, הרי שבתום הסכם השכירות יוכל הקיבוץ שלא לחדש עמך את תקופת השכירות ולא לחתום על הסכם שכירות נוסף בהתאם לבחירתו. כל עוד אינך מפרה את הסכם השכירות וככל ואין סעיף...
המשך תשובה