ביום גשום ולאחר הכוונה שגויה מאת נהג מונית באזור שאיני מכירה נכנסתי לכביש אין כניסה, מסתבר בדיעבד כי היו בדרכי 3 תמרורים, אבל לא ראיתי אף אחד מהם בגלל ראות לקויה, נכנסתי חזיתית ברכב ולו נגרם נזק מינורי לשילדה ותקר בגלגל האחורי השמאלי, הרכב שלי הוסב לטוטאל לוסט ואני פוניתי מהמקום באמבולנס עם פציעות של כאבי גב ולסת, לאחר התאונה לא נלקח ממני הרישיון בטענה כי רואים שמדובר בטעות, היו מצלמות אבטחה בדרך, אין לי עבירות קודמות, הובהר לי טלפונית כי הוחלט כי אני אשמה והדיון יתקיים החודש, האם אתה ממליץ לקחת עו"ד או שאני יכולה למנע?
כן, אני ממליץ לקחת עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, המשטרה ובתי המשפט רואים בחומרה ביצוע עבירת עקיפה תוך חציית קו הפרדה רצוף ועל כן העונש יכול לכלול פסילת רישיון הנהיגה בפועל, קנס והטלת נקודות. באפשרותך לשכור שירותי עו"ד הבקיא בתחום דיני הת...
המשך תשובה