ב- 18.3.13 עשיתי עבירת מהירות כשנסעתי לעבודה בכביש החוף לכיוון חיפה. מצלמה צילמה אותי במהירות של 133 קמש באזור בו מותר לנהוג 90 קמש. (43 מעל המותר) קיבלתי הזמנה לבית משפט ב- 4.12.13 העבירה האחרונה לפניי עבירה זו התבצעה ב- 15.1.2010 כמו כן עד כמה שאני יודע אין לי נקודות כרגע. האם אני הולך ללא ייצוד של עו"ד לבית המשפט האם יש לי את הזכות לבקש לדחות את הדיון ולקחת עו"ד במידה והעונש אותו ירצו לתת לי הוא שלילת רישיון? תודה רבה, טל
תלוי בשופט
לדעתי כן
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

דורון שלום, העונש בגין עבירת נהיגה בשכרות הוא מינימום 24 חודשי פסילה. עם זאת, ניתן להגיע עם התביעה לעסקת טיעון שבמסגרתה הנהג מורשע בעבירה "קלה" יותר של "נהיגה תחת השפעת אלכוהול" ובמצב זה ניתן לסיי...
המשך תשובה