שלום רב מעוניינת לדעת האם חוקי מצד עירייה להקצות חניה ציבורית לטובת גישה לקלנועית אל תוך שטח בניין ציבורי
שלום רב, לא מובנת השאלה, מה זאת אומרת להקצות חניה לגישה לקלנועית, האם ביטלו חניה לטובת שביל גישה?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ירון שלום, קיימת אי בהירות בשאלתך שכן מצד אחד כתבת שקיבלת זימון לביהמ"ש ומצד שני אתה שואל אם לשלם את הקנס. ככל הידוע לי נסיעה במהירות המתוארת בשאלתך לא מצדיקה זימון לביהמ"ש אלא הודעת קנס. אנא ה...
המשך תשובה