שלום, אני עובד בשליחויות על קטנוע, ועברתי רמזור אדום דרך מעבר חצייה לא דרך הכביש. עצרו אותי משטרה צומת אחרי ראו אותי עושה את זה, אמר לי שהוא ישלח לי הזמנה לבית משפט בדואר. הוא רשם שם תז ומספר פלאפון לא היה לי רישיון ולא כלום השאלה אם הוא באמת יכול לשלוח לי הזמנה לבית משפט? בבקשה לעזור.
שלום רב, אין שום מניעה בנקרה זה לשלוח לך דו"ח בדואר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יואל שלום רב, אתה יכול לטעון זאת בבית המשפט, אך חשוב שתבין שעפ"י החוק - קיים איסור לאחוז בפלאפון בעת השימוש ברכב. בברכה, שי שקד, עו"ד ...
המשך תשובה