שלום, מצלמת מהירות ציפמה אותי נוסע בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמש המהירות בה נסעתי לפי הדוח היא 118 קמש והקנס הוא 3000 שח , נראה לי שזה מוגזם !!! יתכן שהקנס גבוה בגלל שהרכב בו נסעתי שייך לחברה בה אישתי עובדת ? תחזרו אלי בבקשה .
שלום רב, אכן זאת הסיבה, מדובר במה שאנחנו קוראים קנס חברה, על מנת למנוע העברת אחריות על נהיגה לחברה שלא סופגת נקודות או שלילה. ניתן לבקש הסבת הדו"ח על שמך באמצעות פניה למרכז פניות נהגים ארצי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה