קיבלתי דו"ח מצלמה על מהירות עירונית כאשר המהירות המותרת הינה 50 קמ"ש ואני נהגתי על 68 קמ"ש. קיבלתי דו"ח על סך 250 שקל בלי נקודות. האם גובים כסף על מהירות כזו בלי נקודות? מאיזה מהירות גובים תשלום בדרך עירונית?
שלום רב, התשובה היא כן. עקרונית מתחילים לאכוף מסטיה של מעל לעשרה אחוז מהמהירות המותרת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לירון שלום רב, פורום זה אינו עוסק בדוחות עירייה אלא משטרה בלבד וכאלה שהועברו לבית המשפט לענייני תעבורה. בברכה, שי שקד, עו"ד...
המשך תשובה