שלום, שני הרכבים במשפחה רשומים על בעלי, ואנחנו בהפרש של שבוע קיבלנו קנס 1000₪ +8נקודות על מהירות. שילמנו בלי לחשוב, עכשיו בעלי מקבל מכתב עם דרישה לעבור קורס נהיגה נכונה על 16 נקודות. שאלה שלי האם עדיין ניתן להגיש בקשה על העברת קנס הראשון על שמי או אם שילמנו מאוחר כבר? תודה רבה
שלום רב, ניתן להעביר זאת ע"י בקשת ארכה להשפט ובקשה להשפט בטענה שאחר נהג, יחד עם תצהיר העברה ערוך כדין.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אלון שלום רב, בכדי להעריך סיכוייך במשפט, עלי לעיין בדו"ח התעבורה, לבחון את חומר הראיות ובפרט אם בידי המשטרה צילום של העבירה ולשמוע את כל פרטי נסיבות המקרה. אז אוכל להעריך את סיכוייך ולייעץ לך ב...
המשך תשובה