אני נהג שמבקש עזרה בנושא דוח מהירות ש לא היה ולא ניברא קיבלתי דוח על מהירות על ידדי מצלמה a 3 שאומרת שנסעתי 109 קמ ששאני הבאתי גי פי אס מהחברה שנסעתי 74 6 קמש פחות ביקשתי להישפט הייתי כבר פעמיים בבית משפט בנצרת וכ השגתי את המסמך גי פי אס כהוכחה ביקשו מימני כיול של המסמך הנל ועד היום קרוב לחצי שנה ויותר אני נדחה ונידחה בתאריכים מ סיבות השופטת ביקשה ויעללה בוא ניסתדר בינינו ואני לא אני עם מסמכים והרבה לחפותי בנושא ולא השקוט מבקש את סעיף 80 א שמזכה אותך ב מתן פיצוי על הפסד ימיי עבודה הנקודות לזכותי בתעבורה הם 0 מה אני עושה ועם יש לך תשובה ל סגה הזו ערב טוב ותודה
מוזמן לפנות אליי אשית, בנייד המעודכן באתר
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רוני שלום רב, פורום זה לא נועד ליתן ייעוץ בשאלה אם להגיש בקשה להישפט או לא, אלא למקרים בהם נהגים הוזמנו לדין במשפט תעבורה. בכל מקרה אציין כי הגשת בקשה להישפט יש בה משום סיכון, שכן בית המשפט מוסמך ג...
המשך תשובה