קבלתי פסילת רישיון נהיגה בבית המשפט ל-21 יום. יש לי 2 שאלות ואודה לך מאוד אם תוכלי להשיב לי עליהן באימייל. 1. מישהו אמר לי שאפשר להפקיד את הרישיון בדואר ולא רק בבית משפט. האומנם? אם לא, האם בכל בית משפט לתעבורה בארץ או רק בזה בו נשפטתי? 2. האם אני חייב להפקיד את הרישיון בעצמי או שאפשר שבני יעשה את זה בשבילי? תודה רבה על כל התייחסות בברכה
דב שלום לך , עליך להפקיד את הרשיון בכל מזכירות של בית משפט לענייני תעבורה ואם מישהו אחר מפקיד במקומך צייד אותו ביפוי כוח חתום על ידך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ולד שלום, פורום זה עוסק בכתבי אישום ודוחות שניתנו ע"י המשטרה והערכאה היא - בית המשפט לענייני תעבורה. לעומת זאת, ככל ותגיש בקשה להישפט בגין דו"ח חניה שניתן ע"י העירייה, עניינך ידון בבית המשפט לעניי...
המשך תשובה