הנני קבלתי שלוש דוחות על מהירות מעל המותר שכל אחד מהם הקנס הוא על סך 750 ש"ח ו- 8 נקודות על כל דוח, בדוח הרביעי עוד על מהירות מעל המותר וזה הזמנה לבית משפט ו- 10 נקודות. שאלתי כאן מה יהיה עליי לעשות?האם ישללו לי את הרישיון ואם כן לכמה זמן? תודה,
הבעיה היא השלילה שאתה עתיד לקבל ממשרד הרישוי בשל מספר הנקודות
ניתן להתגבר על זה בדרך משפטית מסוימת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד שי שקד
055-4532878
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שולמית שלום, שוחחנו טלפונית וקיבלת מענה לפנייתך. כפי שעלה בשיחתנו, במקרים דומים בהם ייצגתי נהגים שהועמדו לדין בגין עבירה של חציית צומת ברמזור אדום, הצלחתי להביא לסיום העניין בהסדר טיעון שלא כלל עו...
המשך תשובה