האם החלטה שקיבל ועד בית על הוצאה חד פעמית (הבאת מהנדס בדק בית) לפני שרכשתי את הדירה מקבלן, מחייבת אותי רטרואקטיבית לאחר שרכשתי את הדירה. זאת אומרת האם ניתן לחייב אותי בהשתתפות הבאת מהנדס, כשבאותו תקופה הדירה לא היתה בבעלותי אלה עדיין בבעלות הקבלן בניגוד לשאר הדירות בבנין. תודה
אביטל שלום רב,
התשובה לשאלתך רשומה ומפורטת בהסכם המכר של הדירה.
באופן כללי, חיובים אשר נוצרו לפני החתימה על הסכם המכר אינם חיובים אשר חלים עליך אלא על הבעלים הקודמים.
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אלי שלום רב, השאלה אינה מה אתה חושב אלא מה רשום בהסכם עם הקבלן. אם נקבע שמוע דההצמדה יחל מים קבלת היתר, אז אני מבין שההיתר יתקבל רק לאחר הוצאת הצינור ואם רשום שהסכומים מוצמדים באופן מיידי אז הם ...
המשך תשובה