שלום רב. האם זה בסדר לקבל מקבלן מכתב החרגה אחרי קבלת מפתח? והאם בדיקת בדק בית יכולה להיות אחרי שנכנסים לדירה. מה לרשום בפרוטוקול מסירה אם כך?, תודה.
הילה שלום רב,
באופן כללי יש לקבל את מכתב ההחרגה מיד בעת החתימה על ההסכם וכל תשולם צריך להיות מוחרג ככול ומדובר בלווי בנקאי וככל והתשלומים שולמו ישירות לחשבון הלוווי עלפי השוברים שהונפקו
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
איתי שלום, ככול והאיחור במסירה עולה על 60 יום יש חובה על פי החוק לשלם שכ"ד מהיום הראשון. ככול ויש התנייה בהסכם המכר שהתשלום יעשה כנגד מסירת החזקה או הזמנה למסירת החזקה אזיי לא הגיע מועד השלום ולכ...
המשך תשובה