שלום, קנינו בית לפני כ25 שנים בלוד. סיימנו לשלם את המשכנתא לא מזמן ופנינו ללשכת מקרקעין לקבלת נסח טאבו. הם טענו שהדירה אינה רשומה בטאבו וניתן לקבל רק אישור זכויות. נאמר לנו שרק החברה המשכנת יכולה לרשום את הבית בטאבו. החברה המשכנת ,לפי מה שידוע לנו ,פשטה את הרגל מזמן.. מה עושים במצב כזה אם אנחנו רוצים לרשום את הדירה בטאבו? חיפשתי באינטרנט לפי גוש וחלקה(על מנת לבדוק מצב רישום הדירה) -רשום שיש רישום פרצלציה.

אלה שלום,
את צריכה ייעוץ אישי - פני אלי בפרטי
בברכה,
אבי א. ששו, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
משרד עורכי דין נוטריון וגישור אבי א. ששו
055-4532823
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום, ככול והתנאי למסירת הדירה כשהיא מוכנה הוא תשלום הרי שלא ניתן לקבל פיצוי עכב איחור הנובע מהעדר השלמת יתרת התמורה. בברכה אבי א ששו, עו״ד ...
המשך תשובה