לפני כחמש שנים הוצאת אזרחות הונגרית בגלל סבא שלי שנולד שם. לפני כמה חודשים ילדתי את בתי הבכורה. האם אני יכולה כבר עכשיו לעשות לה דרכון הונגרי? האם זה הליך אוטומטי או שהיא גם צריכה לעבור הליך ארוך כמוני?
בתך התינוקת זכאית להוצאת אזרחות הונגרית כיוון שאת בעלת אזרחות הונגרית. ההליך אינו אוטומטי ואורך כשנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
ערן וגנר, משרד עורכי דין
055-4532889
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
על קוצו של עוד, מבחינת ההונגרים, אין בעיה להחזיק בשלושת האזרחויות. מבחינת הצ׳כים לא ניתן להחזיק באזרחות סלובקית ומבחינת הסלובקים לא ניתן להחזיק באזרחות צ׳כית ו/או הונגרית....
המשך תשובה