שלום, אני מעוניין לרכוש בית להשקעה. לאחרונה שמעתי על רכישת דירה בדמי מפתח. האם אוכל לרכוש דירה כזו, לשלם את השכר החודשי, ובמקביל להשכיר את הדירה לאחר בשכר דירה "רגיל"? האם זה חוקי? תודה
שלום רב,
בהתאם לחוק הגנת הדייר הדבר אינו אפשרי.
על מנת להשכיר את הדירה לשוכר משנה יש לקבל את הסכמת בעל הבית.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
און צוק, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד און צוק
055-4532797
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב, לגבי הקשר בין הבניה על הגג וקריסת התקרה - יש לפנות לאדריכל. בעל הבית יכול לדרוש מחצית מעלות התיקון. לגבי העלאת שכה"ד - יש לבדוק את הסכם השכירות. ניתן לפנות אליי טלפונית בברכה, און צ...
המשך תשובה