שלום , דירה שהועברה במתנה בתאריך 20/11/2013 , והיום מעונין למכור אותה , האם חלות עליה הגבלים מסויימים ? תודה
כן חלות הגבלות. ישנה תקופת הקפאה שבמקרה הזה נעה בין 1 ל-4 שנים. במהלך תקופה זו לא ניתן למכור את הדירה בפטור ממס שבח או לחילופין ליהנות משיעור המס המוטב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

זיו שלום, עורכים הסכם/תצהירי מתנה בהתאם. לשאלתך: יש הבדל בין העברה ללא תמורה מהורה לילדו אל מול העברה של דירה מאדם לאחיו היות ובהעברה הראשונה ניתן לקבל פטור משבח לפי סעיף 62 לחוק ואילו בהעברה מאח ל...
המשך תשובה