שלום , דירה שהועברה במתנה בתאריך 20/11/2013 , והיום מעונין למכור אותה , האם חלות עליה הגבלים מסויימים ? תודה
כן חלות הגבלות. ישנה תקופת הקפאה שבמקרה הזה נעה בין 1 ל-4 שנים. במהלך תקופה זו לא ניתן למכור את הדירה בפטור ממס שבח או לחילופין ליהנות משיעור המס המוטב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רונית שלום, מס הרכישה בהעברה ללא תמורה מהורה לילדו (בהנחה ועומדים בכל התנאים) הינו 1/3 משווי מס הרכישה אילו הדירה היתה נמכרת בשוק החופשי. ככל שאין דירה נוספת בבעלותו מלבד זו שתינתן במתנה, עד לשווי של...
המשך תשובה