לפני כחודשיים קיבלתי פס"ד ביהמש כי הבית שמשמש אותי ימסר לי (אגב גירושין) ואני לוקחת על עצמי את יתרת המשכנתא. העברתי את המשכנתא על הבית על שמי (הורדתי את הבעל מחוב) ורשמו בסוכנות היהודית את הנכס על שמי. רצתי לדעת יש עוד מקום שצריך לרשום את הבית על שמי (רשם המשכנות?) רק לציין הבית נמצא בשומרון ולכן לא רשום בטאבו או במינהל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יוסי שלום, העברה ללא תמורה של נכס מקרקעין מסב לנכדו אכן עשויה להיות פטורה ממס שבח ויחול חיוב מס רכישה של 1/3, בהתאם לתקנות בנוגע לעסקה ללא תמורה מקרוב. עם זאת, נדרשים פרטים נוספים ספציפיים ע"מ ל...
המשך תשובה