לפני כחודשיים קיבלתי פס"ד ביהמש כי הבית שמשמש אותי ימסר לי (אגב גירושין) ואני לוקחת על עצמי את יתרת המשכנתא. העברתי את המשכנתא על הבית על שמי (הורדתי את הבעל מחוב) ורשמו בסוכנות היהודית את הנכס על שמי. רצתי לדעת יש עוד מקום שצריך לרשום את הבית על שמי (רשם המשכנות?) רק לציין הבית נמצא בשומרון ולכן לא רשום בטאבו או במינהל
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אורן שלום, העברת דירה ללא תמורה מהורה לילדו צפויה להיות פטורה ממס שבח. באשר למס הרכישה - זה תלוי בנסיבות הפרטניות של בנך ובשווי הדירה אילו היתה נמכרת בשוק החופשי - ככלל, מס הרכישה החל בהעברות ללא תמו...
המשך תשובה