חמי העביר ,כאשר ילדי היו קטינים, את הדירה על שמם. למרות התנגדותנו. היום כאשר אחד מהם בגיר ומעוניין בלקיחת משכנתה מערימים עליו קשיים. יש לציין כי הדירה היא חלק משתי דירות שצרפנו לכדי יחידת דיור אחת. וכן בלתי ניתן בכל מקרה לבנות שם 2 יח'. האם יש דרך לבטל מתנה?
אני מניח שעברו הרבה שנים. ביטול המתנה מוטל בספק.למרות שאם מקבל המתנה היה קטין אז אולי אפשרי. יחד עם זאת ניתן לעשות העברה של הנכס בחזרה..
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יעקב שלום, גם לאחר תום תקופת הצינון נכדך יכנס ב"נעלייך" לעניין מועד ושווי הרכישה של הנכס, אולם בחלוף תקופת הצינון ייתכן שיהיה זכאי לשימוש בפטורים אחרים הקבועים בחוק. אתה מוזמן ליצור קשר טלפוני להכו...
המשך תשובה