שלום בבעלותי מספר דירות. 2 מהן הועברו אלי ללא תמורה, האחת מאימי לפני כשנה. ברצוני לקנות דירה ב2.2 מליון. 1.האם אוכל לרכוש את הדירה על שם אימי (כדירה יחידה), ואחרי זמן מה להעבירה אלי ללא תמורה? 2.אם כן, מהי תקופת הצינון? 3.האם יש תקופת צינון לאימי בין ההעברה אלי לבין קנית דירה יחידה שלה, אז ובעתיד? תודה מראש חי
באופן עקרוני אפשרי. אין תקופת צינון פורמאלית אך עדיף להמתין ולא לעשות מיידית. נוכח ההשלכות הקנייניות הייתי ממליץ גם לעשות צוואה. להרחבה הייעוץ ניתן לפנות אליי
בהצלחה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

נועה שלום, שאלתך פרטנית ולא ניתן להשיב עליה במסגרת הפורום הרחב. מוזמנת ליצור קשר טלפוני להכוונה אישית: 03-6344550. בהצלחה, דניאל...
המשך תשובה