היי לפני 7 שנים קניתי דירה עם אשתי, היום ההורים שלה רוצים לתת לנו במתנה את הדירה שלהם כי הם עוברים לדיור מוגן. האם ניתן למכור את הדירה שלנו וכך לא לשלם מס? האם הדירה תיחשב בכל מקרה כדירה שנייה? תודה
ניתן למכור את הדירה ואז לקבל דירה במתנה וזוז שבמתנה נחשבת הדירה הראשונה.
ניתן גם קודם לקבל ואז למכור את דירתכם .. כדאי להתייעץ טלפונית.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

רמי שלום, ככל שברשות בתכם לפחות דירה אחת נוספת על דירת המתנה שתתקבל, אזי תהיה חבות בשבח בגין מכירת איזו מהדירות (ניתן לתכנן כמובן איזו כדאי למכור תחילה וכיו"ב). ככל שדירת המתנה תהיה דירתה היחידה, תוכ...
המשך תשובה