שלום , אבקש לדעת האם מגיע פטור ממס שבח לדירה שניתנה לילד עי ההורה במתנה , הילד הוא רווק בן 30 היום, כאשר כ 60% מערך הדירה ששולמה שולם עד יולי 2013 לפני תיקון 76 האם מגיע פטור למוכר ממס שבח לאחר 3 שנים או 4 שנים , טופס 4 נתקבל ביולי 2016 ומפתח בנובמבר 2016,הילד לא מתגורר בדירה וממתי נחשב הפטור מיום טופס 4 או מיום קבלת מפתח הדירה נקנתה על הנייר תודה מראש
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד דניאל לשם
055-4532760
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ארנון שלום, ככל שהדירה נשוא המתנה נתקבלה אצלכם בירושה מהוריכם המנוחים ז"ל, דווקא ייתכן שניתן יהא להשתמש בפטור ממס השבח בהעברה לקרוב, אולם ע"מ להשיבך כהלכה אני נדרשת לניירת פרטנית. מוזמן ליצור קשר ...
המשך תשובה