שלום, חברה בע"מ נמצאת בחוב כלפיי של סכום די גבוה, אין נכסים למימוש בחברה כך שאני לא יכול לגבות את החוב באמצעים המקובלים. אני רוצה לתבוע הרמת מסך לבעלי המניות ולגבות את החוב בצורה כזו, האם זה אפשרי והאם צריך להגיש תביעה כנגד כל אחד בנפרד? תודה
שלום לפונה,
זו המשמעות של תביעה בעילת הרמת מסך. תביעה אישית כנגד בעלי המניות. חשוב לצין שעצם קיומו חוב של החברה אינו מהווה עילה מספקת להרמת מסך ויש לעמוד בדרישות החוק והפסיקה על מנת שתצלח.
בהצלחה
יוסי גנון, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
יוסי גנון - משרד עורכי דין ונוטריון
055-4532802
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום לפונה, אוניברסיטה בניוחד כזו הפועלת על בסיס תקציבים מחוייבת לדיני המכרזים בשינויים כאלה ואחרים. המקרה המתואר יש לבחון האם ההחלטה אינה סבירה או מהווה הפרה של תנאי המכרז תוך פגיעה בעקרון השיוויון....
המשך תשובה