שלום רב רציתי לדעת האם במקרה הבא יש ניגוד אינטרסים או איזשהו היבט לא חוקי. אני מפקח בחברה ציבורית של צהרונים, וכמו כן יש לי חברה להפעלות לילדים (ליצנים, קוסמים ושאר הפעלות). כמפקח אני בוחר חלק מהתכנים של הצהרון. וכעת לשאלה; האם אוכל להעסיק את השירותים של החברה הפרטית שלי עבור הצהרון? בברכה אייל
אייל,
על פניו, אתה נמצא בניגוד עניינים.
יחד עם זאת, ניתן לרפא את המצב באמצעות קבלת היתר מהגורמים הרלוונטיים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לבחון את מלוא נסיבות המקרה בטרם מתן מענה לשאלתך. כך לדוגמה האם מדובר בחברה בע"מ או שזה מטבע לשון? אם בחברה בע"מ האם היא היתה מורשת חתימה מטעם החברה? מדוע היא חתמה ולא השותפה? האם הועברו...
המשך תשובה