שלום רב, עבדתי כשש שנים דרך חברה שמספקת עובדים לפרויקטים, אצל לקוח שהוא חברה גדולה בפני עצמה במשרה מלאה, אבל כעובדת קבלן כמובן. העלאת השכר שקיבלתי בשש השנים הייתה מינימלית מאד והלקוח טען שהחברה שאני מועסקת דרכה גובה תעריף גבוה על העסקתי ולכן אין ביכולתם להעלות את התעריף באופן מספק להגדרת התפקיד. לאחר 6 שנים וניסיונות להוריד את הרווחיות של החברה שדרכה הועסקתי כדי לשפר לי במעט את התנאים, הוצע לי ע"י הלקוח עצמו לעבור לחברה שנחשבת מקבילה לחברה שהועסקתי דרכה, וכך לקבל שיפור משמעותי מאד בתנאים. יש לציין שללקוח שאני נמצאת אצלו יש הסכם עם כל חברת קבלן שהוא עובד איתה כי אחרי שנתיים ניתן לנייד את העובד מחברה קבלנית אחת לאחרת, אבל אצלי בחוזה האישי מול החברה הקבלנית יש סעיף של אי תחרות. האם לחברת הקבלן המקורית שעבדתי בה יש עילה לתבוע אותי במקרה כזה?
שלום רב
חשוב שאבחן את תנאי הסכם העסקה בטרם אשיב לשאלתך.
חשוב להבין כי לא כל התניות לאי תחרות המופיעות בהסכם חוקיות ותקפות אך יש לבדוק זאת ביסודיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום איווה לצורך מתן מענה לשאלתך, יש לבדוק קודם האם קיים מסמך/ הסכם/ הודעת מייל/ ווצאפ שמעגן את ההסכם בינכם? ככל וקיים הסכם כזה נדרש לבחון מכלול תנאיו והוראותיו בכדי להיווכח עד כמה ובאיזה אופן ומה ה...
המשך תשובה