שלום אני צלם עצמאי, יש לי 5 עבודות פתוחות (לא שולמו למרות שהעבודה בוצעה בהצלחה) מול משרד פרסום. עבודה אחת נשעתה ביולי, אחת באוגוסט, שתיים בספטמבר ואחת באוקטבור. בהסכם העבודה שלי מולם סוכם על תנאי תשלום של שוטף פלוס 30. שלחתי הודעות, רשמתי מיילים, דיברתי בטלפון ועשיתי איתן פגישה בנושא. ועדיין לא הגיע התשלום. הסכום הכללי לא מאוד גבוה מדובר על 9000שח לפני מעמ. מה הם דרכי הפעולה הנהוגים במקרה שכזה? תודה רבה!
שלום רב
חשוב לבחון את מלוא פרטי המקרה כדי ליתן תשובה מלאה לשאלתך.
ככל שאכן יש חוב כלפיך ניתן להוציא מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים באמצעות עו"ד מטעמך ואם זה לא עוזר אז לשקול הגשת תביעה מתאימה בביהמ"ש לתביעות קטנות.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אלירן שלום ככלל ניתן לומר אפוא, ניכוי שלא הותר מפורשות בחוק, והעובד לא הסכים בכתב לניכוי ,או ניכוי הנובע מעבירת משמעת כאשר אין הסכם קיבוצי שחל על העובד ומתיר זאת, הינם ניכויים אסורים. במקרה שלך, ר...
המשך תשובה