היי, אני עובד גלובאלי בחברה כשנה ושבעה חודשים. יש לי 176.6 שעות מחלה לנצל כמה זה יוצא לי בימים? ולכמה שעות אני מחלק את זה? בנוסף, האם אני מחשיב את שישי שבת כחלק מימי המחלה? אודה לעזרה.
שלום רב
החישוב מתבצע לפי אורך יום עבודה . ככל שהינך עובד במשרה מלאה ואיך עובד ימי שישי אזי אורך יום עבודה הוא 8.3 שעות.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
משה שלום רצוי להיות ליצור קשר לקבלת ייעוץ מעו"ד בטרם תחתום הסכם עם החברה לאור הנסיבות שהעלית , מאחר וההסכם אמור לשקף את כל בסיס הסכמות שהתגבשו בין הצדדים וקושר אותם לאמור בו .לעצם העניין הזכויו...
המשך תשובה