היי, אני עובד גלובאלי בחברה כשנה ושבעה חודשים. יש לי 176.6 שעות מחלה לנצל כמה זה יוצא לי בימים? ולכמה שעות אני מחלק את זה? בנוסף, האם אני מחשיב את שישי שבת כחלק מימי המחלה? אודה לעזרה.
שלום רב
החישוב מתבצע לפי אורך יום עבודה . ככל שהינך עובד במשרה מלאה ואיך עובד ימי שישי אזי אורך יום עבודה הוא 8.3 שעות.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
גלעד שלום לפי מהות העניין המתואר נדרש בדיקה מעמיקה לגבי נסיבות עניין ההנפקה ואת פרטי תוכן תנאי האופציות ואת מועד הנפקתם בפועל כולל מודעות שקדמו לכך וזאת בטרם מתן מענה סופי ממצה , על פניו לכאורה אפשר...
המשך תשובה