שלום אחרי שסיימתי את העבודה, הלקוח מבקש שאחתום לו על טופס שעות מסוים לצורכי דיווח פנימי. אני חייב? אודה לקבלת מענה אניל
אניל שלום
אם לא התחייבת לכך מראש, אין חובה חוקית להמציא טופס נוכחות או מסמך רטרואקטיבי. אחרת, זו עלולה להיחשב להנפקת מסמך פיקטיבי -- עבירה על החוק. אם יש ספק, דרוש אישור בכתב ותיעוד מסודר.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
אריאל שלום הסוגיות הנכללות תחת מעטפת הסודיות הנם אפוא : סודיות מידע, מידע טכני, מידע מסחרי, נתוני לקוחות, וכל מידע שנמסר על ידי הלקוח או המעסיק במהלך השירות , הנך מוזמן לפנות למשרדנו בדרכים המקובלות ...
המשך תשובה