שלום רב אני מנוי בחברה של בניה ותחזוקת חנויות אינטרנט. החברה משנה את התנאים כל הזמן ומבצעת חיוביים ושינויי מחירים לעיתים קרובות, מה גם שצריך כל הזמן לשנות הגדרות במערכת אם לא עשיתי שינוי ,הם מחייבים אותי בפועל. אפילו שאני לא משתמש בשירות מסוים בפועל, רק מעצם העובדה שלא נכנסתי להגדיר מצב כבוי ,אפילו שלא הפעלתי אף פעם את השירות . בנוסף אם יש חוב קטן הם נועלים את כל המערכת אפילו ששילמתי עליה מראש אלפי שקלים. ממש מחזיקים אותי בן ערובה אצלם. מה עושים במצב כזה? גם לגבי חיובים וגם לגבי הנעילה של מערכת ניהול.
משה שלום
לא ברור מפנייתך האם קיים ביניכם חוזה כתוב ומה נקבע בהתקשרות זו בכל הנוגע לעניין השירותים שאמורה לספק ובקשר אליה והתעריפים שנקבעו בו ,ככל וכן , נדרש לבחון קודם בסיס ההסכמות שבו ומה קובעות תניותיו
ככל ואין הסכם כתוב , כעולה מפנייתך שינוי התנאים ושינוי המחירים בתדירות הנטענת באופן חד צדדי ע"י החברה וסנקצית הנעילה הנטענת עשויה להצביע על התנהלות לא מקובלת ושלא בתום לב , ככל ואין ביניכם חוזה כתוב , תחילה להגיש תלונה לאגודה להגנת הצרכן נגד החברה , אח"כ : להמציא פירוט משלים לגבי תקופת המינוי מתי החל ,כמה זמן נמשך , איזה תנאים משנה ואיך זה בא לביטוי ומה המחירים ובאיזה שיעור עלו , לאחר קבלת תמונה ברורה מספקת , בצירוף תיעוד , מכוחן ניתן להכין תביעה משפטית כנגד החברה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בנימין שלום תקנון חברה מהווה מסמך ההתאגדות של החברה, שמכונן את החברה, קובע כלליה הבסיסיים,אופן ניהולה ,מטרותיה ומסדיר זכויות וחובות שבין החברה לבעלי המניות ובין בעלי המניות לבין עצמם.כמו כן מגדיר ...
המשך תשובה