שלום רב, אנו 5 יורשים הרשומים כבעלים של דירה בנסח הטאבו. הבניין נמצא בהליך תמא 38 והתקבלה החלטה למתן היתר בתנאים. אנו מסכימים לביצוע התמא ואולם בנסח הטאבו על תת החלקה שלנו יש עיקולים של נושים והערות של בית משפט לענייני משפחה. האם הסכמתנו מספיקה או שצריך לפנות למפקח על המקרקעין לאישור?
שלום רב,
כעיקרון הסכמתכם הינה תחילת התהליך.
לאחר מכן ידרשו לפנות לבימ"ש לאישרור הוצאת היחידה הרישומית אך זה כבר תפםקידו של עו"ד של הבעלים לטפל בכך
בכבוד רב ובברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

השאלה אינה מתאימה לפורום. יש לפנות לייעוץ פרטני אשר יבחן את כלל ההסכמים השונים אשר נירכו עם היזמים/קבלנים השונים כדי לגבש דיעה. בהצלחה...
המשך תשובה