שלום, כל הדיירים חתמו על חוזה תמא 38/2, רובם עזבו לדירות שכורות.יש היתר בניה. כולם חתמו על מסמכי ליווי בנקאי. אחד לא. והוא גם לא עזב. האם הוא יכול לגרום לעיכוב הפרויקט או אפילו לביטולו ? אם יש הליכים תוך כמה זמן אפשר לאכפם ולצאת לדרך.
שלום רב,
מסמכי הליווי הינם חלק מן מסמכי ההסכם הנדרשים לחתימה במסגרת הפרויקט.
סירוב דייר להתפנות מהדירה אכן יכול לעכב את הפרויקט באופן משמעותי וזאת לאור התמשכות ההליכים המשפטיים נגדו ואף במקרי קיצון גם לביטול הפרויקט.
בברכה,
שי הראל, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

לתמ"א חיזוק- 2/3 מבעלי הדירות המחזיקים רכוש משותף של לפחות 2/3 . ניתן לראות בנסח הטאבו את החלק של כל דירה ברכוש המשותף. לתמ"א הריסה ובניה- 80% כנ"ל. ...
המשך תשובה