שלום רב! אנו מבצעים הרחבת מרפסות בבניין שלנו, יש לנו רוב של 75 אחוז שמבצעים את הרחבת המרפסות, העו"ד של הקבלן הוסיף סעיף בחוזה שיש צורך בהסכמה של 100 אחוז מהדיירים שהם מאשרים ביצוע הרחבת המרפסות , יש לנו דיירת אחת שלא מוכנה לחתום (רוצה פיצוי על הרעש בסך 2000 שח) האם אני חייבת את הסכמתה? ( במידה והורדנו את הסעיף בחוזה ) מבחינת החוק יש צורך בהסכמה של 100 אחוז מהדיירים הסכמה לביצוע הרחבת המרפסות? תודה רבה.
שלום רב,
האם בניית המרפסת הינה במסגרת התמ"א 38?
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אכן ניתן לכפות עליכם. ככל שהדירה החדשה, על התכנון הגרוע שלה, שווה יותר מהדירה הנוכחית הישנה- הרי שהסיכוי שלכם לעצור את הפרוייקט קלוש. דירה תכנון גרוע ניתן לשפר או לקבל פיצוי או שדרוג על מנת להגיע לתמו...
המשך תשובה