נכון לימים אלה מהו הרוב הדרוש לתמ"א 38/2 הריסה ובינוי של בניין בודד (לא חלק ממיתחם) שכולל 12 דיירים. שמעתי שהורידו בזמן האחרון את אחוז ההסכמה מ-80 ל-66, האם הכוונה גם לתמ"א הריסה ובינוי או רק חיזוק. מאיזה תאריך בדיוק התקבל התיקון החדש? תודה

התיקון אינו רלבנטי לתמ"א 38/2 אלא רק לפינוי בינוי.
בתמ"א 38/2 נשאר הרוב המוכר 80%.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

איחורים בתחום זה של התמ"א קורים לא מעט. בדרך כלל נובע מבירוקרטיה מאוד גדולה שהיזמים הצעירים/החדשים/הלא מנוסים- לא מצליחים להתמודד מולה. היארכות הפרוייקט מובילה לעליה בהוצאות ולהפסד אצל היזם , מה שמורי...
המשך תשובה