שלום! יש לי שתי שאלות , האחד בנושא חריגת בניה ושניה לגבי ייצוג משפטי. 1. האם שינוי תשתיות בבניין מאוכלס שאמור לעבור תמ"א 38 בטרם קבלת היתר פורמלי מהעיריה הינו חריגת בניה מצד הקבלן המבצע? 2. אם בייפוי רשומים כמה עורכי דין ורק אחד חתם והוא אינו הבעלים של המשרד- האם האחרים רשאים לייצג בבית-המשפט? למיטב הבנתי ייפוי כח זה חוזה לכל דבר ועל כל בעלי העניין להיות חתומים עליו. מה קורה במצב שאחד מעורכי הדין שלא חתמו כבר ייצג בדיון? האם זה תקין שזוג עורכי דין נשויים, עובדים באותו משרד ומנהלים את אותו התיק? תודה
שלום רב,
לצורך מענה יש לראות את ההסכם .
והשאלה השנייה לא הבנתי.
בברכה
גיא פרבמן עו"ד ונוטריון
גיא פרבמן משרד עורכי דין ונוטריון
שאלו את מנהל/ת הפורום:
נריה כהן, עו"ד
055-4532856
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

אם מדובר התמ"א חיזוק מספיק רוב של 2/3 כלומר 7 מתוך 10 זה מספיק ובתנאי שגם שהחלק שלהם ברכוש המשותף הינו לפחות 2/3 (יש לעיין בנסח הטאבו)...
המשך תשובה